poniedziałek, 18 listopada 2013

Koło Gospodyń Miejskich Wesoła

Paczwork na zakończenie projektu

Rekordowo długo :) powstawała nasza praca zbiorowa na Kole Gospodyń Miejskich -Wesoła.
Koło działa teraz drugi sezon, a założyłam je z potrzeby spotkań z rękodziełem... i kreatywnymi kobietami.
Pierwsze ubrania pozostałe po szafingu pocięłyśmy na kwadraty na czerwcowym spotkaniu.
We wrześniu uzupełniałyśmy braki, a na pażdziernikowe Koło patchwork
pospinałam, pofastrygowałam, pozszywałam, podszyłam płótnem, przepikowałam i jest.
Takie: Story Memory - babskich spotkań.

na spotkaniu koła powstaje wizja kompozycji

ostatnie korekty robiłam już przed przygotowaniem do zszywania

szpilki są szybsze od fastrygi i łatwiej je poprawić ;)

mój Stary ... Łucznik ;) w akcji 

a to już prezentacja obiektu na październikowym spotkaniu

O! widzę tutaj 12 ubrań z domowych szaf ,
a i tak luźniej się w nich nie zrobiło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz