sobota, 25 marca 2017

Szyję kółka - folkowa poduszka

Gosia Pawłowska autorka projektu "All Sew Around"
postanowiła nauczyć szyć chętnych - piękne patchworkowe kółka.
Jej projekt to majstersztyk patchworku nowoczesnego,
a kurs to mistrzostwo profesjonalizmu (zdjęcie na końcu posta).
Pełna zapału zaczęłam dobierać kolory,
no i nie mogłam się powstrzymać,
do tej minimalistycznej kompozycji dołączyłam dodatki ;) 
Zgodnie z instrukcjami z kursu,  mimo wybrania trudnego lnu,
uszyłam pierwsze kółko - perfekcyjnie :)
I już wiedziałam, dalszej części nie będzie,
powstanie poduszka - nowocześnie ... folkowa. 
Dodałam lamówkę z urokliwymi wisienkami
i domknęłam projekt delikatnym haftem. 
Ostatnim wyzwaniem było pikowanie...
Przede mną daleka droga do mistrzostwa ;) 
Przed Państwem sosna, wiosna i poszewka na jasiek 40x40
A oto prototyp, od którego wszystko się zaczęło
- no dla mnie wprost identyczne ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz