sobota, 15 marca 2014

Warsztaty - nowe wyzwanie - Spotkania dla Pań

Podziel się pasją - pomyślałam przed rokiem, zakładając Koło Gospodyń Miejskich Wesoła.
Dwa inspirujące sezony spotkań - były dla mnie wspaniałym zastrzykiem energii
i pozwoliły poznać wiele fantastycznych kobiet.


W tym sezonie wystartowały Spotkania z Rękodziełem w Wiązownie.
By poznać środowisko i oczekiwania zaczęłam
od spotkania organizacyjnego i wymianki odzieżowej (szafingu).
Okazało się, że potrzebne są warsztaty.

I tak wczoraj w Gminnym Ośrodku Kultury w Wiązownie,
który zadbał także o materiały do wspólnego tworzenia,
miałam swój debiut instruktorski :)
Spędziłyśmy dwie kreatywne godziny na tworzeniu filcowych drobiazgów.
Zabawa tak się spodobała, że za 2 tygodnie 28 marca także bawimy się filcem.
Tematem spotkania będą dekoracje na Wielkanoc.
Dołącz do nas!


A oto efekty naszej - ups! Waszej pracy ;)









 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz