sobota, 15 września 2018

Pracownia Milgra - UCZYMY SZYCIA

Wychowałam się w pracowni krawieckiej Rodziców
Mając 6 lat haftowałam z Ciocią, a z Babcią tkałam na krosnach
Moja miłość do rękodzieła przetrwała do dziś
Uczestniczyłam w wielu kursach, by zdobyć kolejne umiejętności
Liczne warsztaty prowadziłam jako instruktor i pomysłodawca
 Założyłam w latach 2013-14 w Wesołej integracyjne Koło Gospodyń Miejskich - jedno z pierwszych w Polsce
Od 2013 roku prowadzę rękodzielniczy blog,
o tym co robię w Pracowni Milgra
Zachęcana przez rodzinę i przyjaciół w tym roku
przygotowałam z Córką projekt "uczymy szycia"

Zaczynamy w Warszawie w Starej Milośnie w październiku 

CENNIK:
Na początek przygotowaliśmy zajęcia cykliczne, do których potrzebne materiały zapewnia pracownia:
"spotkania z rękodziełem" dla dzieci 6-9lat
czas: ok.1,5h koszt  - cena: 50zł x ilość zajęć czytaj więcej...
"moda na szycie" dla młodzieży 10-15lat
czas: 2h - cena 50zł x ilość zajęć czytaj więcej...
"szycie jest piękne" dla kobiet
czas: 2h - cena 60zł x ilość zajęć czytaj więcej...

 Oferujemy możliwość umówienia się na zajęcia indywidualne
w ramach cyklu "ABC szycia"
w cenie 40zł za godzinę współpracy


Uczymy w przyjaznej atmosferze 
salonu naszego domu na Mazowieckiej 97
w  Starej Miłośnie, w Warszawie


Oto kolejne przygotowywane pomysły oferty dla Was:

- oswajanie maszyny do szycia

- nauka podstaw szycia ręcznego i maszynowego
- warsztaty rękodzieła 
- kursy szycia workoplecaków, toreb, poduszek, zabawek...
- pomoc przy realizacji własnych projektów
- szycie patchworków na zamówienie
- szkolenia motywacyjne ;)

Zapraszamy 
Grażyna i Wiktoria Milczarczyk
Zapisy i informacje telefonicznie: 530 622 966
 FB: https://www.facebook.com/PracowniaMilgra/
Wystawiamy faktury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz