sobota, 2 maja 2015

Stare jeansy w roli surowca i przyjęcie urodzinowe

Gdy Najmłodsza zaproponowała zrobienie siódmych urodzin w domu,
było oczywiste, że będzie to impreza rękodzielnicza.
I tak zupełnie przypadkiem powstał projekt: Warsztaty Domowe.
A zaczęło się od stosu jeansów...
Miałam kilka par takich samych jeansów z kieszeniami i suwakami - paskudne brrr...
Leżały i szczerzyły się straszliwie na firmowej półce od dawna.
Gdy od K. dostałam link z pomysłem na koszyczki z nogawek spodni,
szybciutko przygotowałam realizację na warsztaty ekologiczne.


Oprócz stosu dolnych nogawek pozostał, po zrobieniu zgrabnych i modnych szortów,
jeszcze kawał nogawki z kieszonką - idealny na torebeczki prezentowe
dla urodzinowych koleżanek Najmłodszej :)
Na rączki wykorzystałam zbędne smyczki i stare taśmy od medali ;)


Każda uczestniczka urodzin mogła spersonalizować swoją terebkę zdobiąc ją filcem.


Oto efekty pracy i kreatywne realizacje


Kieszonka okropna na spodniach - okazała się świetnym schowkiem na telefon :)


I jeszcze trzeba było jedną dorobić dla siostry koleżanki Najmłodszej...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz